Esports

NIL SOLANS
PILOT DE HYUNDAI WRC EN EL RAL·LI CATALUNYA-COSTA DAURADA

“Porto un cotxe espectacular”

“No m’he proposat cap objectiu concret, només passar-m’ho bé i sentir-me còmode amb el cotxe”

“M’agradava més el recorregut mixt, però el fet que aquesta vegada sigui tot asfalt m’estalvia la meitat de la feina”

El Barça B pateix per endur-se el triomf (2-1)

1a divisió FEF. El Barça B aconsegueix la victòria, amb dos bons gols d’Aranda i Jutglà, contra un Andorra que acaba dominant al tram final (2-1)

El Girona B no té aturador

3a divisió FEF. El filial blanc-i-vermell referma el liderat contra el Vilassar en un inici de lliga immaculat

Tebas se la juga en l'assemblea de LaLiga amb el Barça, el Madrid i la federació en contra

1a divisió. La lliga es reuneix avui en un context crispat, marcat per l’acord amb el fons CVC i una federació espanyola que es va alinear ahir amb el Barça i el Real Madrid a l’hora de valorar l’entesa

Triomf de molt pes en un gran escenari

Copa Catalunya. La Bisbal escombra un dels favorits en un darrer quart espectacular

Massa obstacles per a un Salt sota mínims

Bàsquet. EBA. Condicionats per les baixes, no van saber frenar el físic del rival

Ferrari, contra les cordes

Fórmula 1. Vettel necessita vèncer en el GP de Rússia per continuar depenent d’ell mateix en la lluita pel títol, però a Sotxi sempre ha guanyat Mercedes

Messi agafa la Champions

L’argentí, amb tres gols contra el PSV Eindhoven, reafirma el que va anunciar en el seu discurs de presentació, que la lliga de campions és el gran objectiu de l’equip aquesta temporada

Un altre gol del francès, que ja en suma cinc en sis partits

opinió

Navarro ja és llegenda

El Barça anuncia el final de la carrera del capità Juan Carlos Navarro després de 20 anys en el club, on se li retirarà la samarreta

Tot i que ‘la Bomba’ volia continuar jugant, ha acabat cedint a la pressió de la direcció tècnica i passarà a formar part de l’estructura del bàsquet